tisdag, februari 10, 2009

497. Dålig Sandra

Nä idag har varit rätt segt. Har inte jobbat så bra, har inte bloggat alls (inte för att jag brukar blogga så mycket men ändå) och så har jag liksom saknat mamma massor bara för att jag vet att jag inte kan ringa när jag vill.

Brukar alltid prata med mamma i telefon när jag går hem från jobbet kl 21:15. Känns så tryggt att ha någon med sig. Idag försökte jag med mormor (som är ställföreträdande mamma/husvakt/djurvakt nu när mamma är bortrest) men hon gillar inte att kallprata om ingenting. Blä, tråkigt.

Kan ingen berätta något kul för mig? Eller nåt tråkigt. Eller intressant. Vad som helst som jag kanske inte vet. Jag tycker verkligen om när man berättar saker för mig ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan alltid ringa till mig Sandra :) Iofs är jag sämst på att svara i telefonen men det är värt ett försök iaf ;)