torsdag, februari 26, 2009

528. Misär

"Skadeglädjen är den enda sanna glädjen"

Viktor sa ofta så. Och ibland känns det som att det är sant. Till exempel när man ser konstiga klipp/tv-program/dokumentärer där folk är pinsamma/konstiga/har knepiga sjukdomar/dumma i huvudet/blåsta/osams och så vidare. Enda anledningen till att man faktiskt inte byter kanal på en gång är ju att man gillar misären lite. Eller?

Jag får nog vara glad att jag är uppväxt på landet och bara hade ettan och tvåan och (så småningom) fyran.

Kom att tänka på detta när jag läste ett inlägg på en annan blogg, och såg klippet. Herregud. Oh - my - god.



Vad hände med henne?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det måste finnas en historia bakom den där lilla tjejens huvud. Man födds inte och börjar bete sig sådär så fort tonårshormonerna spelar en spratt av sig själv.
- Så något måste väl ligga bakom det.

Snällt av dig att länka till bloggen förresten. Det värmer!

Anonym sa...

HAHA oh my god! Det va det värsta jag har sett. Snacka om att man är en ängel om man jämför sig med henne... Borde visa mamma den där. Får jag lägga upp den på min blogg?